3 EYLÜL 2021 TARİHİNDE ATANAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENİLECEK BELGELER!!!
03 EYLÜL 2021 TARİHİNDE SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANAN ADAYLARDAN GÖREVE BAŞLATILMALARINDA İSTENİLECEK BELGELER1-Son altı ay içinde çekilmiş Biometrik fotoğraf (6 adet)
2-Mal Bildirimi
/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_mal-bildirimi-formu.pdf
3-Elektronik Başvuru Formu (Başvuru yapılan il/ilçe Mem tarafından imzalı ve mühürlü olacak!)
4-Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
5-Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden
Pedagojik Formasyon Belgesi,
6-Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon
Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da
İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu
Belgenin onaylı örneği,
7-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki
yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
8-Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji,
16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi
psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi
yerine kullanılamaz.), istenecektir.
9-Kimlik Fotokopisi.
10-Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına
dair tam teşekküllü (devlet veya özel) bir hastaneden alınacak olan sağlık kurulu raporu.(E-Devletten alınanlar kabul edilecektir.)
11-Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge (E-Devletten alınanlar kabul edilecektir.)
12-Hilvan Ziraat Bankasından maaş hesabı açılacak.
13-Aile Durumu Bildirimi.
/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_ailedurumubildirimi.doc
14-Güvenlik Soruşturması Formu.(2 Nüsha halinde bilgisayar ortamında doldurulacak)
/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_30112907_GYVENLYK_SORUYTURMASI_BELGESY__2018_14.doc
15-MEB Özlük Dosyası(Sarı renkli olacak).
16-Sözleşmeli Öğretmenlik Atama Sonucu (e-devletten alınacak)
NOT 1: Yukarıda istenilen belgelerin asıllarının ve birer fotokopilerinin adaylar
tarafından hazırlanması gerekmektedir.
NOT 2: İstenen bütün evraklar eksiksiz bir şekilde hazırlanıp doldurulduktan sonra ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvurulması gerekmektedir.
NOT 3 : NOT: 03.09.2021 tarihinde İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler, yukarıda istenen belgelerle birlikte Müdürlüğümüze şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)
Şanlıurfa/ Hivan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü