ŞANLIURFA HİLVAN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

3 EYLÜL 2021 TARİHİNDE ATANAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENİLECEK BELGELER!!!

03 EYLÜL 2021 TARİHİNDE SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN OLARAK ATANAN ADAYLARDAN GÖREVE BAŞLATILMALARINDA İSTENİLECEK BELGELER        
3 EYLÜL 2021 TARİHİNDE ATANAN ÖĞRETMENLERDEN İSTENİLECEK BELGELER!!!

1-Son altı ay içinde çekilmiş Biometrik fotoğraf (6 adet)

2-Mal Bildirimi

/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_mal-bildirimi-formu.pdf

3-Elektronik Başvuru Formu (Başvuru yapılan il/ilçe Mem tarafından imzalı ve mühürlü olacak!)

4-Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,

5-Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden

Pedagojik Formasyon Belgesi,

6-Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon

Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da

İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu

Belgenin onaylı örneği,

7-Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu

Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki

yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

8-Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji,

16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi

psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi

yerine kullanılamaz.), istenecektir.

9-Kimlik Fotokopisi.

10-Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına

dair tam teşekküllü (devlet veya özel) bir hastaneden alınacak olan sağlık kurulu raporu.(E-Devletten alınanlar kabul edilecektir.)

 

11-Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge (E-Devletten alınanlar kabul edilecektir.)

12-Hilvan Ziraat Bankasından maaş hesabı açılacak.

13-Aile Durumu Bildirimi.

/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_ailedurumubildirimi.doc

14-Güvenlik Soruşturması Formu.(2 Nüsha halinde bilgisayar ortamında doldurulacak)

/meb_iys_dosyalar/2021_09/06083929_30112907_GYVENLYK_SORUYTURMASI_BELGESY__2018_14.doc

15-MEB Özlük Dosyası(Sarı renkli olacak).

16-Sözleşmeli Öğretmenlik Atama Sonucu (e-devletten alınacak)

 

NOT 1: Yukarıda istenilen belgelerin asıllarının ve birer fotokopilerinin adaylar

tarafından hazırlanması gerekmektedir.

NOT  2: İstenen bütün evraklar eksiksiz bir şekilde  hazırlanıp doldurulduktan sonra ilçe milli eğitim müdürlüğüne başvurulması gerekmektedir.

NOT 3 :  NOT: 03.09.2021 tarihinde İlçemize atanan sözleşmeli öğretmenler,  yukarıda istenen belgelerle birlikte Müdürlüğümüze şahsen başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır. İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, sözleşme yapılarak göreve başlatılacak, belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır. (Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

  

Şanlıurfa/ Hivan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Karacurun Mah 89.Sk. No3 Hilvan ŞANLIURFA - 0 414 681 20 09

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.