İlçemize Atanan 2024 Yılı Sözleşmeli Öğretmen DUYURUSU
2486
11:03
30.12.2024

Sayın Sözleşmeli Öğretmen Adayları, 

Bakanlığımız tarafından yapılan atama sonucunda Müdürlüğümüze bağlı resmi eğitim kurumlarına sözleşmeli öğretmen olarak atandınız. Hayırlı olması dileğiyle görevinizde başarılar dileriz.

Güvenlik soruşturmanız sonuçlandığında sizlere gerekli bilgilendirme yapılacak ve sözleşme imzalamaya davet edileceksiniz. (Güvenlik soruşturması tamamlanmadan evrak teslimi yapılmayacaktır.)

 

İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden 2024 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik Tercih ve Atama Kılavuzu Doğrultusunda Göreve Başlama İşlemi Esnasında İstenecek Belgeler:

1.      Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas; 

a) Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi,

b)Varsa pedagojik formasyon belgesi veya bu belgenin onaylı örneği ve  bir adet fotokopisi, 

c)Varsa  denklik belgesi veya bu belgenin onaylı örneği  ve bir adet fotokopisi,

d) Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair resmi belgenin aslı ya da onaylı örneği ve bir adet fotokopisi, 

2.      Elektronik Başvuru Formu,

 

3.      Son altı ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf,

 

4.      Nüfus cüzdanı/kimlik kartı fotokopisi,

 

5.     Mal Bildirimi

https://hilvan.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_02/01144736_mal-bildirimi-formu.pdf

 

6.      Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi, 

 

/meb_iys_dosyalar/2024_12/30105743_26091722_25165036_etiksozlesmesi1.doc

 

7.      Pedagojik Formasyon Belgesi, (Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden)

 

8.      Güncel Tarihli Sağlık Kurulu Raporu, (Türkiye'nin her yerinde ve her iklim şartlarında öğretmenlik yapmasında herhangi bir engeli olmadığına dair ibarenin bulunduğu tam teşekküllü bir hastaneden alınan rapor)

 

9.      Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi, (e-devlet üzerinden alınacak barkodlu belge)

 

10.    Adli Sicil Kayıt Belgesi, (e-devlet üzerinden alınacak barkodlu, güncel tarihli belge)

 

11.    İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı atandıkları İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine göndereceklerdir.

 

12.       Öğretmenlerimizin 1 adet Sarı Özlük Dosyası temin edip müdürlüğümüze gelmeleri gerekmektedir.

 

13.       Atama Sonuç Belgesi

 

14.       Aile Durumu Bildirimi.

https://hilvan.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_02/01144706_aile_durum_bildirimi.doc

 

 

(Vekâleten göreve başlamalar kabul edilmeyecektir.)

 

Adres: Karacurun Mahallesi 89. Sokak No:3 Hilvan/ Şanlıurfa

 

NOT: İlçemize atanan öğretmenlerimiz Qnb Finansbank Şanlıurfa Merkez Şube(Kamberiye, Kadri EroğanCd. No:20-21, 63040 Haliliye/Şanlıurfa) hesap açmaları gerekmektedir. Göreve başlama esnasında İBAN bilgilerini İlçe MEM Muhasebe Birimine  teslim edeceklerdir.

Yayın Tarihi: 30.12.2024